Mahmut Erdal - Sen Benim Türkümden Anlayamazsin





Sen Benim Türkümden Anlamazsın
Kapıda Mersedes Denizde Yatın
Sen Benim Türkümden Anlayamazsın
Villan Apartmanın Sayısız Katın
Sen Benim Türkümden Anlayamazsın
Gecekondu Çamuruna Batmadın
Sekiz Nüfus Bir Odada Yatmadın
Soğan Kırıp Kuru Ekmek Yutmadın
Sen Benim Türkümden Anlayamazsın
Mızrapla Tellerde Derdi Çalmadın
Benimle Ağlayıp Benle Gülmedin
Fiş Verip Bakkaldan Ekmek Almadın
Sen Benim Türkümden Anlayamazsın
Fiske Bilmen Oturmadın Çıraynan
Eli Bağlı Cop İzleri Yaraynan
Dal Gruba Dizilmedin Sıraynan
Sen Benim Türkümden Anlayamazsın
Yeşil Pasaportun Tüm Dünya Yurdun
Başkente Uzanır Kuvvetli Ardın
Ne Kira Derdin Var Ne Kömür Derdin
Sen Benim Türkümden Anlayamazsın
Mahmut Erdal Ödün Verme Sazından
Sen Ayrılma Benliğinden Özünden
Pir Sultan’la Aşık Veysel İzinden
Gitmeyen Anlamaz Benim Türkümden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *